Woningpromotor

Bent u als woningpromotor op zoek naar een efficiëntere manier om uw verkoop te stimuleren? Dan biedt onze woningpromotie webshop software de uitkomst.

Deze software is speciaal ontworpen om woningpromotor bedrijven en makelaars te ondersteunen bij het beheren van hun bestellingen, afspraken, media en plattegronden, waardoor uw werkzaamheden geoptimaliseerd worden.

TV-dashboard

Behoud een realtime overzicht van uw inkomende orders, openstaande orders en de omzetontwikkeling van uw bedrijf.

Voor elke productgroep is er een prestatiecirkel zichtbaar met een dagelijks streefdoel, dat behaald kan worden zodra de order is afgerond. Naarmate het doel wordt bereikt, zal de cirkel groener worden gekleurd. De streefwaarde voor deze cirkels kan naar eigen waardes worden ingesteld.

Bovendien is het mogelijk om een doel in te stellen voor het aantal bestellingen/orders dat per dag moet worden behaald. Deze dagelijkse doelstelling is bovenaan het tv-dashboard te vinden en zal groener kleuren naarmate het doel wordt behaald.

Per productstatus kan worden ingesteld of deze zichtbaar moet zijn op het tv-dashboard. De productstatuscirkels worden weergegeven onder de orderaanvragen per dag. Ook hier kan een beheerder een streefdoel instellen en zal de cirkel groener worden gekleurd naarmate het doel wordt behaald.

Onderaan het dashboard is er een lijst te vinden van de oudste orders met hun huidige status. Aan de rechterkant van het scherm wordt het omzetdoel weergegeven. Dit doel kan worden ingesteld door een beheerder en zal procentueel toenemen naarmate er meer orders worden aangemaakt in Hibster. Naarmate het doel wordt bereikt, zal de kleur van rood naar groen veranderen.


Catalogus

In Hibster is het mogelijk om de catalogus volledig aan te passen aan de behoeften van de klant door het creëren van een op maat gemaakte catalogus per relatie. Hierdoor kan een meer gepersonaliseerde ervaring worden geboden aan de makelaar, waarbij alleen de producten worden getoond die relevant zijn voor hun specifieke behoeften. Dit draagt bij aan een meer efficiënte workflow, waardoor de productiviteit en klanttevredenheid worden verhoogd.

Als beheerder van Hibster heeft u de mogelijkheid om zowel de standaard catalogus als de op maat gemaakte catalogus voor elke specifieke relatie in te zien en aan te passen. Dit stelt u in staat om de inhoud van de catalogus op elk moment te wijzigen, zodat deze altijd up-to-date is en aansluit bij de behoeften van de klant.

Door de producten te groeperen in categorieën, zoals bijvoorbeeld ‘woningfotografie’ of ‘plattegronden’, kunt u meer structuur aanbrengen in de catalogus. Dit zorgt voor meer overzicht en maakt het voor de klant gemakkelijker om de gewenste producten te vinden. Daarnaast kunt u met Hibster als beheerder zelf deze categorieën aanmaken en wijzigen, zodat u de catalogus nog beter kunt afstemmen op de behoeften van de klant.

Al met al biedt het gebruik van de op maat gemaakte catalogus in Hibster talloze voordelen voor zowel de klant als de beheerder. Het draagt bij aan een efficiëntere workflow en een betere klanttevredenheid, wat uiteindelijk kan leiden tot meer omzet en groei van uw bedrijf.


Producten en pakketten

De catalogus bestaat uit uw eigen samengestelde producten en pakketten, waarbij een pakket kan bestaan uit meerdere producten en kan met bijvoorbeeld korting worden aangeboden. Elk product kan volledig aangepast worden naar uw wensen, met uw eigen foto’s, informatie en eigenschappen.

Bovendien is er een naadloze integratie mogelijk met Floorplanner. Wanneer u deze optie aanvinkt, kunnen orders met dit product direct vanuit Hibster beheerd worden in Floorplanner-projecten. De exports worden automatisch gekoppeld aan de bijbehorende order.

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om meetrapporten te genereren. Met behulp van onze ingebouwde tool kunt u op een gebruiksvriendelijke manier volledig op maat gemaakte meetrapporten genereren, met afbeeldingen die bijvoorbeeld via Floorplanner zijn geëxporteerd. Deze meetrapporten worden als PDF gegenereerd en zijn direct klaar om met uw klanten te delen. Alles kan direct vanuit Hibster gedaan worden.

Producten

Hibster is een gebruiksvriendelijke tool die het beheer van standaard producten vereenvoudigt met behulp van een aantrekkelijke lay-out. Naast het uploaden van productfoto’s biedt de tool ook de mogelijkheid om statussen toe te voegen aan elk product, waardoor het productieproces nauwlettend kan worden gevolgd. Deze functionaliteit is van onschatbare waarde voor belanghebbenden, zoals medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de productie en verkoop van de producten.

Pakketten

Het bundelen van meerdere producten in één pakket met een aantrekkelijke pakketprijs kan voor makelaars een zeer gewilde optie zijn. Het stelt hen in staat om kosten te besparen, terwijl zij toch de benodigde producten en diensten kunnen verkrijgen. Door de mogelijkheid te bieden om deze pakketten aan te passen in een ontwerp dat past bij de huisstijl van hun bedrijf, kunt u uw klanten een gepersonaliseerde ervaring bieden die hun professionaliteit versterkt.

Maatwerk producten en pakketten

Het verstrekken van maatwerk producten en pakketten aan elke makelaar biedt een voortreffelijke mogelijkheid om een persoonlijk accent toe te voegen aan uw dienstverlening en om uw klanten op excellente wijze te bedienen. Met behulp van een op maat gemaakte catalogus kunt u de specifieke behoeften van elke makelaar identificeren en hen vervolgens de producten en diensten aanbieden die het beste aansluiten bij de behoeften van hun bedrijf.



Floorplanner integratie

Met de naadloze integratie tussen Hibster en Floorplanner is het mogelijk om eenvoudig en efficiënt Floorplanner projecten te beheren voor orders vanuit Hibster. Dit betekent dat met slechts één klik op de knop een project gegenereerd kan worden en automatisch gekoppeld wordt aan de order. Hierdoor kunnen eigen medewerkers en/of productiemedewerkers aan de projecten werken zonder dat ze apart moeten inloggen op Floorplanner.

Het beheren van de Floorplanner projecten gebeurt volledig vanuit Hibster, waardoor er geen aparte software nodig is. Bovendien kunnen de exports van de projecten automatisch worden gekoppeld aan de betreffende order, zodat deze altijd snel en gemakkelijk toegankelijk zijn via Hibster.

Deze integratie biedt de mogelijkheid om efficiënter en effectiever te werken, waardoor er meer tijd overblijft voor andere belangrijke werkzaamheden.



Meetrapport

Met de geïntegreerde meetrapport tool van Hibster kunt u zonder enige kennis van software eenvoudig professionele meetrapporten genereren. Met deze tool kunt u afbeeldingen vanaf uw computer naar de tool slepen en teksten typen naar eigen wensen.

De ingebouwde calculator stelt u in staat om op basis van de ingevulde afmetingen automatisch statistieken te berekenen en deze op de juiste plaatsen in het rapport in te voegen. U kunt het meetrapport uitbreiden met handmatig toegevoegde pagina’s met plattegronden of andere afbeeldingen naar keuze.

Bovendien kunt u voor elke relatie een apart meetrapport template opslaan, waardoor automatisch het juiste design wordt geselecteerd met kleuren, afbeeldingen en logo’s van de desbetreffende relatie bij het aanmaken van een meetrapport.

De rapporten kunnen met een enkele muisklik eenvoudig worden geëxporteerd naar PDF-bestanden en per pagina een afbeelding. Met de meetrapport tool van Hibster kunt u dus snel en gemakkelijk professionele meetrapporten genereren zonder dat u zich hoeft te verdiepen in complexe software.


Plakbriefjes zijn verleden tijd!

Met de zorgvuldig gekozen product statussen in Hibster wordt het beheren van orders een stuk efficiënter en professioneler. Met de verschillende statussen kunnen alle stappen in het orderproces worden bijgehouden, van het plaatsen van de bestelling tot de voltooiing ervan. Dit betekent dat er geen papieren afspraken meer nodig zijn, omdat alle informatie geautomatiseerd wordt bijgehouden en in de juiste volgorde wordt afgehandeld.

Dankzij deze statussen kan er in één oogopslag worden gezien welke orders nog moeten worden afgehandeld en welke al voltooid zijn. Bovendien kunnen klanten het volledige proces van hun bestelling volgen, wat bijdraagt aan een professionele uitstraling en klanttevredenheid. Met de product statussen in Hibster wordt het orderbeheer geoptimaliseerd en wordt het mogelijk om meer tijd te besteden aan andere belangrijke taken.


Op maat is echt op maat

Met de Hibster standaard catalogus kunt u gemakkelijk en efficiënt producten en pakketten centraal aanmaken, die vervolgens beschikbaar zijn voor al uw relaties. Dit zorgt voor uniformiteit en consistentie in uw aanbod. Echter begrijpen we dat niet elke relatie dezelfde behoeften en wensen heeft. Daarom biedt Hibster de mogelijkheid om per relatie unieke producten of pakketten samen te stellen. Dit stelt u in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden aan elke individuele klant

Bovendien kan het voorkomen dat er bij bepaalde producten of pakketten een andere prijs is afgesproken met een specifieke klant. Met Hibster kunt u per relatie een afzonderlijke prijsafspraak maken voor elk product of pakket, waardoor u transparantie en duidelijkheid kunt bieden in uw prijsbeleid.

Als bepaalde standaard producten of pakketten niet relevant zijn voor een specifieke klant, kunnen deze eenvoudig verborgen worden in de catalogus. Zo heeft u de flexibiliteit om een centrale catalogus te beheren, maar toch op relatie niveau alles te kunnen aanpassen en beheren. Dit bespaart tijd en maakt uw bedrijfsvoering efficiënter.


App voor Android en iOS

Hibster is ontworpen met het oog op gebruiksgemak en is beschikbaar als mobiele app voor Android en iOS. Met de Hibster woningpromotie app hebben medewerkers van uw bedrijf toegang tot de belangrijke gegevens vanuit hun smartphone of tablet. Dit betekent dat uw team altijd up-to-date is en snel kan handelen, zelfs wanneer zij onderweg zijn of zich niet op kantoor bevinden.

Met de Hibster app kunnen uw medewerkers gemakkelijk bestanden uploaden en bijbehorende informatie invoeren vanaf locatie. Een wegmedewerker kan bijvoorbeeld via de app direct foto’s van een orders uploaden en daarbij aantekeningen plaatsen, waardoor de voortgang van het project in real-time bijgehouden wordt. Het hebben van toegang tot deze informatie kan waardevol zijn voor andere medewerkers, die op hun beurt kunnen reageren op de ontwikkelingen en updates van de order.

Daarnaast geeft de Hibster app uw makelaar toegang tot alle orders, afspraken en voortgang ervan. Dit betekent dat ze de status van een order kunnen bekijken, evenals de voortgang, zonder dat ze hiervoor terug naar het kantoor moeten. Dit verhoogt de efficiëntie van uw team en zorgt ervoor dat uw klanten snel en effectief bediend kunnen worden.

Kortom, de Hibster app biedt uw medewerkers flexibiliteit en functionaliteit in het beheren van orders en afspraken, zodat ze altijd en overal up-to-date zijn met de belangrijkste informatie. Dit zorgt voor een efficiëntere bedrijfsvoering en een hogere klanttevredenheid.

Een succesvolle vastgoedpresentatie is van cruciaal belang bij het verkopen van uw huis. Professionele foto’s, video’s, 3D-visualisaties en aantrekkelijke beschrijvingen zijn onmisbaar om uw woning te laten opvallen op de huizenmarkt en de aandacht van potentiële kopers te trekken. In het digitale tijdperk is een uitstekende online presentatie van groot belang om bezichtigingsaanvragen te genereren en uiteindelijk een succesvolle verkoop te realiseren. Hibster is een handige app die het hele proces automatiseert. Deze software voor vastgoed mediabedrijven maakt het efficiënt en effectief verzorgen van uw vastgoedpresentatie mogelijk. Met Hibster kunt u uw vastgoedpresentatie naar een hoger niveau tillen en het verkoopproces van uw huis versnellen.

Scroll naar boven